בפייסבוק כמו בחיים בכלל, אין ספק שהכל זה עניין של טיימינג. אנחנו במקסי-סייט מנהלים דפי פייסבוק רבים למען לקוחותינו ובמשך הזמן, תוך ניסוי ותהייה הצלחנו לגבש כמה תובנות לגבי מתי יהיה הכי נכון להעלות פוסט חדש לפייסבוק.

כל מי שמנהל דף עסקי של עצמו או לקוח אחר, צריך לדעת כי תזמון נכון הוא קריטי על מנת שהפוסט יצליח לממש את הפוטנציאל המלא שלו, כמו שבצפייה בטלוויזיה יש את שעות הפריים טיים שהפרסומות שם יקרות יותר מכיוון שהן מגיעות לקהל גדול יותר, כך בדיוק גם בפייסבוק, יש את זמני השיא שיגרמו לפוסט שלך לקבל מעורבות / אינגייג'מנט (Engagement) גבוה יותר ובכך יש לו את הפוטנציאל להגיע לקהל גדול יותר [Reach] וככל הנראה לזכות ביותר לייקים ושיתופים.

לנושא הזה יש לא מעט מחקרים (בעיקר בחו"ל), אבל גם בארץ ויש לא מעט כלים נהדרים שיכולים לספק לכם טיפים טובים כיצד להגיע לתוצאות הרצויות בניהול דף הפייסבוק שלכם, אז כדי לענות על השאלה מתי הוא הזמן האידיאלי צריך קודם כל לשאול: מתי כולנו גולשים בפייסבוק? והאם יש זמן שבו אנחנו נוטים יותר לייצר אינטראקציה עם כל המידע שאנחנו נחשפים אליו?

"כאשר אנחנו בוחנים דפי פייסבוק עסקיים,
רוב שעות הפרסום שלהם מגיעות בזמן שהעסק פעיל"

הטיימינג הנכון

ראיתי לא מעט מחקרים שמראים שהשעות הטובות ביותר לפרסם פוסט הוא בשעות הערב המוקדמות, אך נראה שבישראל לא כך הוא המצב. גם בשעות הבוקר המקודמות, הסיכוי שהפוסט יגיע לחשיפה גדולה הוא נמוך מכיוון שרוב הקהל שלנו נמצא בעבודה ועדיין עסוק במטלות שקשורות לעבודה שלו. 
אז בואו נגיע ישירות לעניין. יש שני זמנים עיקריים בהם הפוסט יהיה עם אחוזי חשיפה גדולים יותר, החלון הראשון הוא בשעות הצהריים בין 14:00 – 16:00. הסיבה ששעות אלה אפקטיביות יותר הן מכיוון שהאפקטיביות של אנשים בעבודה יורדת קצת משעות הבוקר והם מחפשים עיסוקים אחרים ובורחים קצת ממבול הדואר האלקטרוני שלהם