איך להפוך את העסק שלך לבלתי נשכח

שמשון מחכה כרגע לתורו לעקירת שן אצל ד"ר יובב. הוא מעביר את הזמן בגלילה אינסופית של הפיד בפייסבוק כשהוא נתקל במודעה שלך.
האמת? הוא ממש נדלק. נראה מעניין ומגניב, משהו שממש יכול לשמח את אשתו. הוא לוחץ על המודעה, עובר לאתר ובדיוק אז… קוראים לו להיכנס לרופא.
קל לנחש שברגע שד"ר יובב התחיל לדחוף לו מכשירים לתוך הפה, שמשון כבר מזמן שכח מהמודעה שלך.

בדיוק בגלל זה אנחנו מבצעים פעולות רימרקטינג, שיעזרו לשמשון להיזכר שבעצם הוא מצא משהו שממש מעניין אותו ושווה מבט שני. בגלל שהוא נכנס לאתר שלך, הוא מוגדר כקהל חם – כזה שכבר נחשף לעסק והביע בו עניין. עכשיו נשאר רק לגרום לו לבצע את הפעולה שרצינו: שישאיר פרטים, ירכוש או כל דבר אחר.

מחקרים שיווקיים מעידים שמספר הקסם הוא שבע – בדרך כלל דרושות שבע חשיפות למסר השיווקי שלנו מכל מיני זוויות, פלטפורמות שונות ובמילים אחרות, עד שישתכנע לבצע את הפעולה, וזה מה שאנחנו עושים בקמפיין רימרקטינג. המודעות שלנו בעצם "עוקבות" אחרי שמשון וכל הקהל החם שלנו בפייסבוק ובכל רחבי הרשת ומזכירים להם את המסר השיווקי שוב ושוב, עד שייקלט.

קחו למשל את רחלי ומתן שמתכננים בת מצווה לילדה ומחפשים קייטרינג איכותי, שיעשה להם ברביקיו שווה ביום שישי בצהריים. הם מחפשים בגוגל ונכנסים לאתר הראשון של חברת "עלה-אש" ודווקא מקבלים רושם טוב, אבל מחליטים להמשיך לברר. הם גולשים בעוד 5 אתרים וכבר הספיקו לשכוח את ההצעה הראשונה שבעצם נראתה ממש מעולה. קמפיין הרימרקטינג שיתחיל לרדוף אחריהם ברחבי הרשת – גם באתרי החדשות, ביוטיוב, באפליקציות ועוד, יזכיר להם את חברת "עלה-אש" ויחזיר אותם למשחק.

אחרי שאנחנו צובעים את הקהל שהתעניין אנחנו יכולים גם להתאים לו סדרת מסרים ייעודית וייחודית לו, מתוך הנחה שהוא כבר יודע על מה מדובר. למשל, אם מישהו מחפש בגוגל "דרכון" אחרי שביקר בדף נחיתה של חברה שמסייעת בהנפקת דרכון ספרדי לצאצאי מגורשי ספרד – יש סיכוי טוב שהוא מחפש מידע הנוגע להנפקת דרכון. אין זמן טוב מזה להזכיר לו שהחברה קיימת!

כדאי לדעת שקהלי הרימרקטינג הם בדרך כלל לא גדולים במיוחד, ולכן ישיגו תוצאות בעלות ערך בעלות נמוכה מאד.