12 דרכים לקדם את העסק שלכם בזמן ההדממה

צאו מהשיתוק.

במיוחד אם נאלצתם לסגור במפתיע את העסק, ההלם יכול לגרום לכם להתכנס, להרים ידיים ולהגיד "עזבו אותי בחייכם, הכול אבוד, דברו איתי אחרי הקורונה". אבל פשוט חבל על הזמן שלכם, כי יש מלא מה לעשות.

1. ליצור המון תוכן מעניין.

לאו דווקא תוכן שיווקי! פוסטים, מאמרים, הדרכות, תמונות, סרטונים וכל רעיון אחר שיהיו רלוונטיים לקהל שלכם ויגרמו לו להקשיב לכם. זה מצחיק לומר את זה, אבל לאנשים בבית משעמם והם מחפשים אתכם. הם אולי לא ייקנו עכשיו, אבל הם יסתקרנו וימשיכו לעקוב, ויגידו לבת הזוג "הדבר הראשון שאני הולך לעשות אחרי הקורונה הזאת, זה שחייה עם מלפפוני ים בהדרכת יוצמח שולמן. חלום שלי."

למקרה שזה לא היה ברור – אתם היוצמח בדוגמה הזו.

2. לפרסם – ובזול!

אנחנו אחרי הבחירות (או אולי לפני? לכו תדעו) ומחירי הקידום הממומן ברשתות החברתיות חזרו אל גבולות ההיגיון, ובגלל בריחת המפרסמים הם צנחו אפילו יותר מהצפוי. ולא רק זה – הקהל בבית נמצא הרבה יותר מול המסך, מחפש תוכן לצרוך. אז למה שלא יצרוך את המאמרים המופלאים שלך על שזירת כלונסאות?

3. לעבור לעולם הוירטואלי!

הפגישות שלך עדיין לא אונליין? למה? אם העסק שלכם לא דורש מגע פיזי (סליחה מסז'יסטים ומניקוריסטיות, אנחנו מתגעגעים אליכם נורא!) אתם יכולים להיפגש עם הלקוחות דרך המחשב. ZOOM, Webex, או גוגל הנגאאוט – מה שנוח לכם, אבל אל תישארו לבד בחושך.

4. לפתוח ערוץ שיווקי חדש.

נניח שאתם כבר אלופי פייסבוק ואינסטגרם, מדוורים לרשימת התפוצה שלכם על בסיס קבוע ומעדכנים את הבלוג באופן שוטף. מה לגבי יוטיוב? לינקדין? פרסום בגוגל או שיווק מבוסס תוכן בטאבולה ואאוטבריין?

לכו תדעו איזה אוצר מחכה לכם שם שרק תבואו לאסוף אותו.

5. תחשבו איקמורס.

התקופה הזו מלמדת אותנו שעסקים בעלי אתרי מכירות לא מפסיקים לעבוד בזמן משבר. להפך, חלקם נהנים מפריחה. לנו במשרד יש כמה לקוחות בעלי אתרי מכירות ואנחנו רואים עד כמה הם משגשגים בתקופה הזו.

בשלב הזה אנחנו לא ממליצים לכם להוציא כסף גדול על הקמת האתר, אבל זה הזמן להתחיל לאפיין אותו, להחליט מה המוצרים שאנחנו רוצים למכור ולהגדיר מיהו קהל היעד.

6. לפעול בקבוצות מקצועיות בפייסבוק ובלינקדאין.

אתם לא דופקים את עצמכם כשאתם עוזרים לאחרים, להיפך – זה רק מוכיח שיש לכם הרבה מה לתת.

7. לשפר את הנראות שלכם.

לעדכן את תמונת הפרופיל שכבר בת 200, לרענן את המיתוג והקו העיצובי, ליצור טמפלייט חדש לניוזלטר… הקלישאה אומרת שאביב זה זמן טוב להתחדשות, אבל עונת המגיפות זו גם אופציה.

8. טייבו את רשימת התפוצה שלכם, ואם אין לכם אחת – זה הזמן להקים.

מחקו מהרשימה את מי שאף פעם לא הראה התעניינות בתוכן שלכם ומקדו את הקהל שלכם. בטוח שתצאו מזה עם הרבה תובנות.

9. תחלקו ידע, רצוי בלייב.

בלייב פייסבוק או IGTV באינסטוש, הרצאת פרומו או וובינר – זו הזדמנות מעולה להרגיש את הקהל שלכם, לשמוע מה הוא רוצה וגם לנסות את הפורמט החדש של החיים ולתרגל את כישורי העמידה מול הקהל שלכם בסביבה הביתית.

10. להעיר פרויקט מהמתים.

האתר שאף פעם לא הספקתם להקים, המוצר שישב בספסל האחורי של המחשבה ורק חיכה שתתפנו, הקורס הדיגיטלי שקניתם ולא טרחתם ללמוד. יש לכם זמן, אז עכשיו זה הזמן.

11. ללמוד. ללמוד. ללמוד.

יש לכם זמן, נצלו אותו ללימודים. בכל תחום יש עשרות אם לא מאות קורסים שיכולים לעזור לכם בניהול העסק שלכם בעתיד.

אתר Udemy הוא אתר מעולה לקורסים, מומלץ מאוד להסתכל על הביקורות ועל כמות הדירוגים – ככל שיש יותר ביקורות חיוביות והציון גבוה – הקורס יותר שווה – רוב הקורסים במחירים נמוכים מאוד מאוד:

https://www.udemy.com

12. תהיו גמישים.

תהיו פתוחים להזדמנויות. תפתיעו את עצמכם. בשבוע שעבר עוד חשבתם שאתם יודעים בדיוק איך החודש הזה עומד להיראות ואובייסלי זה לא קרה כמו שדמיינתם, אז לכו תדעו. אל תפחדו לשנות כיוון ולהתגמש בהגדרות שלכם – אולי הרעיון המשוגע והמטופש שעלה לכם בראש יהפוך לדבר הגדול הבא.

תראו את יוצמח שולמן ממלפפוני הים, עד לפני שבוע הוא בכלל היה מדריך תיירים.

רוצה לקדם את העסק שלך עם המומחים שלנו?

רוצה לקדם את העסק שלך

עם המומחים שלנו?

עכשיו נשאר רק לקבוע פגישה, לשבת על איזה שייק מרענן ולתכנן איך נעשה את זה בדיוק. מוזמנים למלא את הטופס, ונחזור אליכם מיד. לא אם אתם כותבים לנו ב-3 בלילה, אבל יחסית, ממש מהר